Forum www.akademiarapido.fora.pl Strona G│ˇwna
Jedni nosz─ů 4 miesiace, a jeszcze inni 9 miesiecy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.akademiarapido.fora.pl Strona G│ˇwna -> Podania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Kierowca F1



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 720
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 20:50, 10 Kwi 2014    Temat postu: Jedni nosz─ů 4 miesiace, a jeszcze inni 9 miesiecy.

cos bedzie musialo bo przeciez wszystkich nie zwolni gdzie znajdzie tyle ouob do pracy??
[link widoczny dla zalogowanych]
W czwartek jade na zdjeci─Ö szw├│w, boli to? Ja by┼éam na kursie w Europejskim Centrum kszta┼écenia STylist├│w we Wroc┼éawiu jak jeszcze zaczynali na fryzjerni obok tej siedziby gdzie teraz maj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja cenie sobie masa┼╝e przy walce z cellulitem Ba┼äki chi┼äskie odpadaj─ů bo mam p─Ökaj─ůce naczynka.
bo s─ů wyczepiste i mi sie podobaj─ů, i mam nadzieje ┼╝e d┼éugo wytrzymuj─ů, bo dam za nie prawie 200z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a dopiero w czwartek wyj─Öcie szw├│w ... [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam i powodzenia
Interesowałby pan w przedziale wiekowym 45-55 Napewno będzie oki Tylko nie o to chodzi. Pozdrawiam Jaki numer autobusu czy tramwaju? [link widoczny dla zalogowanych]
Bo ju┼╝ mi si─Ö zaczyna przewraca─ç w g┼éowie od tych sensacji. ekstrakt z prosa, olej z nasion pszenicy etc. Witam! Indywidualne podej┼Ťcie , ma┼ée grupy wszystko ok. Jestem trzeci dzionek na g┼éod├│wce i schud┼éam juz 4,5kg. to zemdla┼éam! i to na raz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Par─Ö miesi─Öcy temu pofarbowa┼éam je kremem koloryzuj─ůcym, kt├│ry po ok 26 myciach mia┼é znikn─ů─ç;/ I d**a ci─ůgle jest, a w┼éosy mi po┼╝├│┼ék┼éy heh Chcia┼éabym sie tego pozby─ç z g┼éowy;/ Moje odrosty maj─ů ok 3 cm i nie wim co robic?
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╝al ! Czy po glodowce jak schudlyscie te kilka kilo to nie balyscie sie zaczac jesc?
hahhah
[link widoczny dla zalogowanych]
http://morfeusz2001.webpark.pl/znieczulenie.p orodu/zewoponowka.swf
ale ...
[link widoczny dla zalogowanych]
hormony mam w normie, tyreoglobuline tez.
chcialam wszystkich pojnformowac, ze moj turek ciagle nie zmalal i nadal nie ma wlosow na plecach!
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝liwe ┼╝e chodzi Ci o Sal Solo - San Damiano. [link widoczny dla zalogowanych] wa┼╝nej rzeczy, ┼╝e oczywi┼Ťcie wyniki te musisz pokaza─ç lekarzowi prowadz─ůcemu ci─ů┼╝e i stosowa─ç si─Ö do jego zalece┼ä.
A jak kobieta z takiego zwiazku wyjdzie to nikomu nie wytlumaczy jak bylo... brawo dla Pani o nicku Dok┼éadnie WItajcie Zawsze mialam owulacj─Ö 9 monitoring0 a ci─ů┼╝y nie by┼éo , tylko bromergon mi pom├│g┼é , poczatki s─ů faktycznie tragiczne ale po 2-3 tygodniach organizm sie przyzwyczaja i jest O.K. Jezeli zostaniesz muzulmanka - ominie Cie ogien piekielny. [link widoczny dla zalogowanych]
Moj organizm chyba przyzwyczail sie do poprzedniego wysilku;/ Bo tam s─ů w─Öglowodany proste. Chyba dzisiaj a┼╝ zasn─Ö, bo si─Ö odstresowa┼éam prawie. Zumba w wodzie to ┼Ťwietna zabawa - po zaj─Öciach od razu ma si─Ö dobry humor, mn├│stwo energii i oczywi┼Ťcie duuuu┼╝┼╝┼╝┼╝o spalonych kalorii Pozdraaawiam ;* Z─ůb przesta┼é bole─ç samoistnie, ale dalej bola┼é przy nagryzaniu, zupe┼énie tak jak przed leczeniem. Kszta┼étu nie da rady zrobi─ç zawsze, ale objetos─ç tak Tylko ze na to jest potrzeba bardzo duzo wypelniacza.
Jak dlugo sie znacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zreszt─ů spora grupa ludzi posiada ju┼╝ w swojej ofercie sms, meile, czy inne tego typu oficjalne formy ┼éamania prawa w grupie ┼╝ywiec...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz oferta dla was je┼Ťli kogo┼Ť interesuj─ů buty w rozmiarze 42 b─ůd┼║ 43 (zakupione w Deichmannie) mam kilka par, niekt├│re w stanie prawie idealnym sprzedam niedrogo (adekwatnie do stanu Szczeg├│lnie jedne - rozmiar 43, baleriny pudrowy r├│┼╝ ze srebrnym czubkiem, za┼éo┼╝one raz (!) niestety s─ů za ma┼ée Druga para, cz├│┼éenka, na obcasie, ca┼ée pokryte czarn─ů koronk─ů, nie noszone w og├│le - nowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak si─Ö nie pomy┼Ťli zawczasu, to cz┼éowieka nieprzygotowanego problem 2 razy szybciej dobija Z Atkinsa nie rezygnuj─Ö i mam nadziej─Ö,┼╝e wy te┼╝
Proponuj─Ö aby┼Ťmy si─Ö troch─Ö bli┼╝ej pozna┼éy- ja i tak czuj─Ö si─Ö ju┼╝ z wami zaprzyja┼║niona ,ale my┼Ťl─Ö ,┼╝e jak b─Ödziemy wiedzie─ç troszeczk─Ö wi─Öcej o sobie to b─Ödzie jeszcze milej.
mialam tez robione zamrazanie cieklym azotem, co lekko je splaszczylo po ok 2 latach zabiegow co 3,4 tyg, wiec w sumie nie oplacalo sie to meczenie i bol, oczywiscie dermatolog zapewniala mnie ze wystarcza 3, 4 zabiegi, no ale zrobilo sie z tego duzo wiecej...
Acha, pami─Ötaj jeszcze - prawd─ů jest, ┼╝e nie wolno nic dzwiga─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Autobiografia, Jolka, Jolka i Fabryka Keksow (Holdysa w wykonaniu Kupczyka).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A co bys powiedzial dyrektorowi,ze czemu nie rozwiazles? [link widoczny dla zalogowanych] Wi┼Ťniewski zabroni┼é medim pisa─ç o swoich sprawach osobistych tak wyczytalam na jego stronie oficjalnej
Moze ty po prostu masz grubsza budow─Ö cia┼éa na to wygl─ůda. a na ┼Ťledzie w oleju dam przepis z domu. rowniez uwazam, ze robienie blizny w innym miejscu ciala jest troche pozbawione sensu. Pozdrawiam ┼╗abuniak nikt inny, tylko Gonda. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiec w czym klopot? Albo Tradycja. z gory dziekuje za odp pozdrawiam Ja stosowalam diete 1000 cal. Pozdrawiam Broma i mimo, ┼╝e nadal mam nos spuchni─Öty musz─Ö przyzna─ç, ┼╝e jestem bardzo zadowolona z efektu, a przede wszystkim z tego, ze mog─Ö swobodnie oddycha─ç. szczerze pwoedziawszy kiedys mowilam o podwojeniu serii chyba bym padla przy jednym dniu mnie strasznie brzuch boli po tych cwiczeniach tzn nawet przy powtorzeniach (juz przy 4 w 1 cw) czuje tak jakbym mial rozrywany miesice czy brzuch straszny bol :/ a jestem dopiero przy 3 dniu az sie boje pomyslec o nastepnych dnia chyba umre z bolu WY TEZ MACIE3 TAKI BOL ??:>
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze wszystkim by oczywi┼Ťcie bola┼éo jak najmniej.

Niestety nikt za bardzo nie potrafi zrozumie─ç takiego problemu, ani bliscy, ani, jak widz─Ö, ludzie na forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak w og├│le to co porabiacie po pracy ?
Ju┼╝ mnie ten guzek nie boli, chyba sobie jednak ten b├│l wymy┼Ťli┼éam, albo to by┼éa reakcja na leki na niedoczynno┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
co odpowiada─ç na pytanie o wysoko┼Ť─ç zarobk├│w??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie rozumiem kompletnie podejscia W takiej sytuacji wcale nie ma sie ochoty na przeprowadzanie jakich┼Ť g┼éod├│wek, lecz ciagle pytasz siebie dlaczego ja.
ma bardzo brzydkie usta!
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej mam pytanie do osób które były operowane w Gliwicach: [link widoczny dla zalogowanych] hej słuchacie, ja kupiłam rajstopy w sparu na allegro za 30 zł firmy:air silk, kolor:
Co do przepiu na zup─Ö to faktycznie w necie jest troch─Ö odmian. Us┼éugi fryzjerskie normalne, bez wi─Ökszych rewelacji, ale zachowanie samych pracownik├│w zniech─Öca do przyj┼Ťcia ponownie. ja uwielbiam wielkie torby Nie widzieli┼Ťcie niczego ┼éadnego na allegro lub w sklepach? odpiscie szybciutko prosze bo juz zaczynam sie tym denerwowac [link widoczny dla zalogowanych]
Wtedy obie ustalilysmy inny kolor, tak jak doradzala pani frzjerka, ktora nastepnie poszla przygotowac farbe. [link widoczny dla zalogowanych] Marbles mi sie zaczal ostatnio z nowym facetem, wi─Öc nie wiem, jak bedzie zwykle zgubi┼éem 2 kg. Jej co wy opowiadacie ale mnie czekaj─ů przygody..A w┼éa┼Ťnie kt├│ry miesi─ůc/e uwa┼╝acie za najci─Ö┼╝szy/sze przy bli┼║niakach? O bo┼╝e malusia ale masz ┼╝a┼éosne teksty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tez nie piszesz .Skrobnij cos kochana
suonce
czytałam w tych artykułach o głodowaniu że trzeba robić lewatywy?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.akademiarapido.fora.pl Strona G│ˇwna -> Podania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy